Agenda Ezoterica
Ezoterism, Paranormal, Spiritualitate.

Anularea egoului

Idee-forță: Am întotdeauna curajul de a mă transforma spiritual, luptându-mă plin de temeritate cu cel mai mare dușman al meu, egoul.

La modul general vorbind, prezența egoului este una din principalele atrocități care pune frane în evoluția noastră spirituală, creând foarte multe obstacole în drumul de trecere din lumea fizică către cea eterică.
Prețuirea mai mult a spiritului decât a materiei și conștientizarea faptului că spiritul este cel care creează și guvernează materia reprezintă doar câteva din ideile fundamentale de ințelegere a faptului că înfruntarea cu mare curaj a tuturor obstacolelor ce apar pe cale spirituala ne poate conduce către starea de îndumnezeire.

2 răspunsuri to “Anularea egoului”

  1. Asa este. Egoul este cel care ne franeaza evolutia spirituala si nu numai cea spirituala. Avem de pierdut pe toate planurile atunci cand egoul este prezent inaintea fiintei noastre.

  2. Multumesc pentru comentariu.Cat se poate de corect.As dori sa finalizez totusi cu o mantra aceasta anulare a egoului: am intotdeauna curajul de a ma transforma spiritual, luptandu-ma plin de temeritate cu cel mai mare dusman al meu, egoul.


Lasă un răspuns

